maandag 15 juni 2009

Dag 1. Aruba here we come!

Vanmorgen vroeg, heel vroeg opgestaan.Snel gedoucht en aangekleed en nog gauw de laatste dingetjes in de koffers gedaan. De koffers zitten vol met de meest gekke dingen...o.a. 8 badeentjes, de een met discolichtjes, de ander met een sluier of snorkel op, zonnebrillen met flikkerlichtjes, strandballen klittenbandsets, magic towels, en niet te vergeten een grote opblaasbare krokodil. Allemaal vrijdag gekregen. Er was bijna geen plaats meer voor gewone dingen. Gelukkig hebben we dit keer grote koffers kunnen lenen van Joy en Fem.

Om 03:15 staan mijn lieve schoonouders fris en fruitig voor de deur om ons naar Schiphol te brengen. Super lief natuurlijk want het is midden in de nacht.
Ik maak me nog druk dat we te laat zullen zijn, want je weet maar nooit of je om 04:00 s’nachts file tegen komt ;-) Onzin natuurlijk er is geen kip op de weg en we zijn lekker op tijd op Schiphol. Gelijk inchecken en even koffie drinken.

Aangekomen bij de gate kun je goed zien waar we naar toe gaan. Er zitten hier bendes gezellig Antillianen met enorme billenpartijen en in het vliegtuig spreekt de steward Papiamento. Hmm dusse ik heb er helemaal zin in!

En hier zit ik dan naast mijn man in het vliegtuig, ...hihi mijn man, is nog wel wennen hoor, ineens heb je geen vriend meer maar een man.
Onze trouwdag vrijdag was fantastisch. Alles verliep heel soepeltjes en we hebben er volop van genoten.
We voelen ons superrijk en gezegend met zoveel lieve mensen om ons heen. Zoveel warme, lieve vrienden en familie.
Iedereen heeft zich zo ingezet! De volgende ochtend zijn we een kopje thee gaan zetten en hebben we alle cadeaus op bed gezet en zijn we de hele ochtend bezig geweest om alle kaartjes te lezen en cadeautjes uit te pakken. En natuurlijk om dat geweldige boek te lezen.
Ik denk dat bij mij alle emoties eruit kwamen want ik kon geen kaartje of briefje lezen zonder dat ik weer tranen in mijn ogen kreeg. Echt hartverwarmend om al die lieve en grappige dingen te lezen en te zien.

Je hoort vaak mensen zegen dat het huwelijk niets extra’s aan je relatie toevoegt maar ik weet nu al dat dat niet waar is.
Het is nog even wennen maar we zijn geen vriend en vriendin meer maar man en vrouw.
Mijn relatie is voorbij, maar mijn huwelijk is begonnen.
Samen gaan we de rest van ons leven het avontuur aan en het begint bij Aruba.
Ik kan me er hier nu in het vliegtuig nog niets bij voorstellen maar vanavond staan we met de voetjes in het zand. Heerlijk!

Ik hou jullie op de hoogte!

Veel liefs en tot gauw,


Lydia Cool .......oh nee den Hartog ;-) (ok dat is nog even wennen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten