dinsdag 16 juni 2009

Dag 2. Cocktails en Shoarmachips

Lieve allemaal,

Tja Aruba wat zal ik er van zeggen......ARUBA IS ECHT GEWELDIG!!!!!!! Het is echt niet normaal hoe super het hier is.
Laat ik even beginnen bij het begin. Gisteren hebben we een goede vlucht gehad en zijn rond half 1 in de middag (Arubaanse tijd) aangekomen. We hadden de koffers super snel en er stond een bus klaar om ons naar het hotel te brengen.
Eenmaal in het hotel stond er een jongen klaar die ons naar het Tara gedeelte van het hotel bracht. Bij binnenkomst mochten we gelijk gaan zitten en kregen we een lekker glas champagne. Er werd ook een foto van ons gemaakt. Deze slaan ze op in hun systeem zodat ze je kunnen herkennen als je nog een keer komt.
Het personeel is echt super vriendelijk en je merkt echt dat ze plezier hebben in hun werk, (of ze kunnen heel goed doen alsof).

Toen zijn we naar de kamer gebracht....euh sorry dit is geen kamer...kamers zijn voor het pleps....dit is een suite en hij is GROOT! Echt niet normaal...en super luxe!

s'Avonds zijn we lekker gaan eten bij The French steakhouse hier tegen over waar Rene uiteraard een steak heeft gegeten en ik grote gevulde super garnalen op heb. Erg lekker.
Daarna gauw mijn bikini aangetrokken en snel de zee in gerent. We waren net op tijd voor onze eerste zonsondergang hier.



Toen zijn we lekker gaan slapen want we waren al dik meer dan 24 uur op en echt versleten.

Vanmorgen lekker gegeten bij het ontbijt buffet, allemaal onwijs goed verzorgt en we moeten ons inhouden om niet alleen maar lekkere en ongezonde dingen te eten. Gelukkig hebben ze ook veel fruit en yoghurt enzo.

Daarna zijn we op zoek gegaan naar een supermarkt. Je kan hier overal op je wenken bedient worden en ook de minibar zit goed vol maar we blijven tenslotte wel Hollanders dus we hebben zelf de nodige blikjes cola ingeslagen.
Je kunt een paar haltes met de bus en dan kom je bij een shoppingmall.
We moesten erg lachen om de chips die ze hier hebben. Uiteraard paprika en naturel maar ook sate en shoarmachips. We waren erg benieuwd naar de shoarmachips dus die hebben we ook meegenomen.

Daarna? Strandhangen en snorkelen!!!
Het hotel beschikt over een heleboel ligstoelen waar je gratis gebruik van mag maken. Iedereen heeft hier zijn eigen parasol en de handdoeken zijn ook gratis te leen.
We zijn gelijk gaan snorkelen en hebben al een hele grote school met kleine zilveren visjes gezien. Voor andere vissen moet je denk ik dieper gaan of bij een wat rustigere kustlijn. We hebben voor vrijdag een zeil/snorkel excursie geboekt bij Redsail Sports
We gaan dan met een catamaran verschillende plaatsten af en ik hoop dan ook andere vissen te zien.

Ze hebben hier trouwens heerlijke cocktails! Proost jongens!



Pff shoarmachips en cocktails. Ik ben bang dat Sonja Bakker me bij thuiskomst al staat op te wachten op het vliegveld maar ja...je bent maar een keer op huwelijksreis ;-)

Terwijl ik dit aan het typen ben ligt Rene naast mij een dutje te doen. Straks gaan we ons klaarmaken voor het diner.
Morgenavond hebben we een sunset sail geboekt. Gaan we dus zeilen tijdens de zonsondergang met.....gratis cocktails :-) Ik kan niet wachten!

Tot morgen!

Veel liefs Lydia

4 opmerkingen:

  1. Wat vet hey! Ik word gewoon blij van jullie geluk :-D En kan niet wachten tot het volgende verslag. Heerlijk!

    Geniet, relax, chill, ontspan en have fun!!!!

    Liefs
    Sven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kids!

    Wat een fantastische foto's en wat fijn dat we op deze manier met jullie kunnen meegenieten!

    Die cocktails zien er super uit en ook die ligstoel waar je op ligt te relaxen is niet mis! Heerlijk hoor!

    René hoe kom jij in godsnaam al zo bruin, je ziet je gewoon verkleuren van foto naar foto ;-)

    Hebben jullie het bord al ontdekt waar je kan gaan staan voor de Bucuti webcam die dan foto's van je maakt en je kan zwaien naar familie thuis?
    Vond het wel grappig al die zwaaiende mensen in beeld ;-)
    Hier staat het beschreven: http://www.bucuti.com/du/about_us/webcams.php

    Kunnen jullie ook een paar foto's van de kamer nemen? Dat zouden we zo leuk vinden om te zien of het er werkelijk zo uit ziet als we dachten ;-)

    We kijken uit naar jullie volgende verslagen! Geniet ervan liefurts!

    xxx
    joe Waldo & Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee schoonbro en schoonzus!!!

    Wat ontzettend gaaf ziet het er daarzo uit zeg! Zo te zien aan de foto's en aan wat je al geschreven hebt hebben jullie het er erg naar je zin! Moet ook, jullie hebben het verdiend.

    Tip; bel ma even want die is erg ongerust dat jullie nog niks van jullie hebben laten horen. Ze belde ons steeds op of wij al wat hadden gehoord van julie maar ook nog niet dus. jullie telefoons zullen wel uitgeschakeld zijn want we krijgen steeds voicemail.

    Maakt niet uit heel begrijpelijk hoor! Ik heb ze net proberen te bellen om te zeggen dat jullie een blog hebben en dat het goed gaat met jullie maar ze nemen niet op. Ik zie mijn hotmail nu pas 18-06 13.32 uur, anders had ik het ze al eerder verteld natuurlijk.

    Anyway, stel ze daar in Rosevalley maar gerust en geniet vooral van jullie rust en allerlei romantische dingen daar!

    love you,

    Femmie en en-Joy-it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het blog zo ingesteld dat iedereen een berichtje kan achterlaten. In eerste instantie was dat alleen voor mensen met een blogger of Google account maar dat het ik verandert.

    Nu kan iedereen iets plaatsen en zo kunnen Margo en Peter nu ook een berichtje achterlaten. Dus kom op Margo en Peter even gebruik maken van je computer en moderne techniek ;-)

    --
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen